I my se rádi chlubíme a proto bychom se chtěli s vámi podělit o dopis (email), který k nám dorazil.
Všechny dopisy naleznete na stránce http://estech.esel.cz/napsali
Dobrý den,
omlouvám se za pozdní reakci, ale zrovna jsem řešil závadu kotle a tak jsem čekal na její vyřešení.
Celou dobu jsem s vašimi službami spokojen, od administrace dotace přes motáž až k dodávkám pelet je vše vpořádku, na všech místech jsem se setkal s ochotou a profesionálním přístupem.
Minulou zimu kotel pracoval zcela bez zavad, vytápění peletami našeho objektu je finančně náročnější než vytápění starým kotlem na uhlí, ovšem komfort a čistota provozu to bohatě vyvažují.
Celkový dojem kazí odstraňování závady kotle s rozhořením, přeposlal jsem vám komunikaci o průběhu reklamace.
Nemám výhrady k práci techniků, i paní řešící reklamace byla vstřícná a snažila se techniky zajistit co nejdříve, jen mne překvapila zaslaná faktura. Prosím vás o nové posouzení reklamace, případně o sdělení, kde jsem udělal chybu, která by vedla k její neuznání.
S pozdravem
Petr Varyš, Vitice, 1.2.2021
Datum publikování článku:
01.02.2021